Page 88 of 102 FirstFirst ... 38 78 86 87 88 89 90 98 ... LastLast
Results 871 to 880 of 1017
  1. #871
    Senior Member Yondaime123's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    661
    Awesome chapter !Actually I enjoy every chapter of Gantz.

  2. #872
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Venezuela
    Posts
    18
    Wait a minute That was Izumi!? because it doesn't look like him to me.

  3. #873
    You got caught in my trap In your head!!!'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Germany
    Posts
    1,697
    I dont think thats Izumi, but he looks like a mix of him and the strongest dude from the Osaka team

    lol 3 wasted pages just because this dude appears -.-...(some chapters before were wasted pages, too^^)

  4. #874
    yeah the first thought in my mind was izumi...even though this guy looks a bit different. whats bout to happen next? hmmm....

  5. #875
    You got caught in my trap In your head!!!'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Germany
    Posts
    1,697
    Quote Originally Posted by foulchild5 View Post
    yeah the first thought in my mind was izumi...even though this guy looks a bit different. whats bout to happen next? hmmm....
    The same thing like always happens , the hardcore guy appears, beats some asses, gets killed from the final boss, and then Kurono kills the final boss -.- or kills himself and the boss to make it more dramatic ^^

  6. #876
    Since the start of the the alien ships invasion, I got the feeling that the author realized that most of his fans didn't gave shit about reality, science and explanations, and just wanted some bad-ass guys kicking aliens' asses, with their naked girlfriends by their side; and that's what he's been pulling off ever since. And, ironically, I'm still following the story hoping that this crap will end and there'll be some chapters explaining everything, and the story'll get sense once and for all.

  7. #877
    You got caught in my trap In your head!!!'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Germany
    Posts
    1,697
    @ Damnz

    I believe every real GANTZ fan wants the good old bloddy titty times back. Course 90% of the invasion chapters are crap.

  8. #878
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    368
    Chapter 330 is out.

    So, I was clearly wrong about that guy being Izumi.

  9. #879
    You got caught in my trap In your head!!!'s Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Germany
    Posts
    1,697
    Here it is> http://www.mangareader.net/gantz/330

    lol many pages wasted cause mr niceguy had to introduce him self to every one... actually i like the 2. new Gantzer looks like a cruel Ichigo (blech-.-),

    Kurono in danger!! OMG, how many aliens who looked actually much more dangerous than thous 4 eyed Horsehumanalien ore whatever did kurono defeat.. meah...

    1/5 for that chapter....

  10. #880
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    368
    Chapter 331 is out.

    Kurono not messing around. I wonder how many more people will show up, and what their initial plans will be.

Similar Threads

  1. Gantz 255 by yoniekai
    By yoniekai in forum Scanlation Archive
    Replies: 4
    Last Post: 08-10-2007, 04:14 PM
  2. Gantz 254 by yoniekai
    By yoniekai in forum Scanlation Archive
    Replies: 5
    Last Post: 08-01-2007, 07:59 AM
  3. Gantz 249 by bludshock
    By blud in forum Scanlation Archive
    Replies: 0
    Last Post: 07-15-2007, 11:44 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •