Page 11 of 11 FirstFirst ... 9 10 11
Results 101 to 106 of 106

Thread: Best ever AMVs!

Gundam Meister Asamoya's Avatar

One of my fav AMVs <3<3:

Someone probably has already posted it though, quite a popular one.

Senior Member cross777's Avatar

Quote Originally Posted by arisart View Post
    Lol, I bet you argue too much with cross. It's not really healthy you know.
    Quote Originally Posted by Mister Death View Post
    Hey stick to the topic, quit asking nonsense question about other series or if cross777 is thunder luffy which by the way have different IP addresses.... Next person that goes off topic will be infracted...
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Dragon Geisha's Avatar
    SOMETIMES PEOPLE PUT UP WALLS NOT TO KEEP OTHERS OUT..... BUT TO SEE WHO CARES ENOUGH TO TEAR THEM DOWN.

Hey stick to the topic, quit asking nonsense question about other series or if cross777 is thunder luffy which by the way have different IP addresses.... Next person that goes off topic will be infracted...
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Naruto Gudinde fo

Bare i år til at vinde Oscar for kvindelige birolle Anne Hathaway (Anne Hathaway), hendes røde løber stil er imponerende! Men ud over at vælge, hvad tøj til at se hende udenfor, i sandhed, vi også konstatere hendes fysik. Fordi for filmen "The Dark Knight: Stigninger" for at afspille Catwoman og accepteret fysisk træning,Nike Free 3.0V2 Sko, begyndte Anne Hathaway til at falde i som at bruge en sund krop plus en let kost regime Hun er den bedste måde at gøre Jeg lod sine personlige erfaringer, fortælle metoder til at.? holde hende sundere, glade og slanke hemmeligheder Find ud af nye indstillinger i ". Dark Knight: Rises".. fysisk instruktion lige før Anne Hathaway kunne ikke lide denne uddannelse I virkeligheden hadede hun sportsgrene, men de fleste stadig forvandle dit sind "Fordi han er for svag, så over for disse coaching hjælpemidler er ekstremt irriterende, når du virkelig føler, at hver eneste lille ting, hver enkelt handling gør mig vidunderlige ubehag, og efter, der føles som en idiot. "Hun talte om deres helt egne coaching programmer sagde . Nu så igen, har hun forvandles til en hot yoga motion også som at opretholde en slank figur sportsentusiaster. Forpligtet til at forme sund krop for at opbygge et attraktivt og yndefulde udseende Catwoman Anne Hathaway skabt fem dage om ugen, men fantastiske mængden af ​​coaching, er der en hver dag halv time hop dans. Imens hun vil håndvægt, praktiserende kampsport og yoga. Intensiv coaching at gøre hende fuldt ud at forstå, at selv i Hollywood, vil dit tøj størrelse ikke være hver eneste lille ting. "Ive blevet at læne til mager som et mål, men efter at have modtaget denne film, fandt jeg det meget vigtigt at få magtfulde. "sagde hun. kost regime af vejen, da hun ikke længere var at forsøge at læne under 10 kg inde i en måned lige efter hendes kost regime bliver rimeligt betydeligt mindre intens farligt Speaking tidligere gjort brug af to uger med ingen forbrugende en radikal metode, sagde hun: ". Jeg plejer ikke foreslår, i betragtning af, at du kan blive for tynd." Derudover til den tidlige alder af 20 år, bortset fra kødet snarere sparsomt, Anne Hathaway er normalt loyale grøntsager spiser planen. De vegetarer er i nogle tilfælde flov over at indrømme over for sig selv, uanset om den trofaste virkelig føler denne tro kamp, ​​men på grund af det faktum, at læse Jonathan Safran Foers "store mund bid bag : forbruge dyr "., hun er en meget mere fast besluttet på at overholde sin vegetariske doktrin Da hun ønsker at forkæle, hun vil udvælge grøntsager snack, hun var i New York vegetariske bageri" Babycakes "en stor fan Komfortabel virksomhed, så Anne Hathaway. udvikle deres alder føler virkelig meget mere komfortabel på egen hånd. "Im 30 år, og jeg håber, at du normalt ikke føler, at dette kan være temmelig irriterende, men jeg føler kommer til at være fantastisk,Nike Free, men også til at leve betydeligt mere ligesom ham selv , jeg tror jeg virkelig skal være særligt ubesværet at møde den. "

[SIGPIC][/SIGPIC]