Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 21 to 30 of 55
  1. #21
    ??????
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ??????
    Posts
    1,095
    I actually like this thread, it might just be me but i dont think weve seen the last of this technique in the manga, the only time it was unleashed it didnt have a chance to complete, maybe since orchimaru is still kinda not dead he will unveil it once more and show what was in the third coffin. its unlikley but ever so rearly does a technique not get to make its full appearence.

  2. #22
    The KiNG. ByaKuya_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,750
    who is Rokuudou Sennin ?

  3. #23
    Senior Member iron_maiden's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    USA
    Posts
    2,325
    Quote Originally Posted by ?????? View Post
    I actually like this thread, it might just be me but i dont think weve seen the last of this technique in the manga, the only time it was unleashed it didnt have a chance to complete, maybe since orchimaru is still kinda not dead he will unveil it once more and show what was in the third coffin. its unlikley but ever so rearly does a technique not get to make its full appearence.
    Spoiler!


    the white snake was burnt by amaterasu so oro's dead.

    Spoiler!


    chances are we won't be seeing edo tensei anymore. we know it brings the dead to life and can't be dispelled even after the user is killed. we know the only way to defeat it is to remove the souls of the dead from their vessels. what more else is there to know about the jutsu?


    CLICK MY SECOND SIG...YOU KNOW YOU WANNA

  4. #24
    ??????
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ??????
    Posts
    1,095
    when i said orchimaru is still kinda alive i meant the kaubto orchimaru, i know it doesnt have a very good chance to make another appearance in the manga but i just wish we could have seen that third coffin, kinda makes me angry.

  5. #25
    Senior Member iron_maiden's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    USA
    Posts
    2,325
    Quote Originally Posted by ?????? View Post
    when i said orchimaru is still kinda alive i meant the kaubto orchimaru, i know it doesnt have a very good chance to make another appearance in the manga but i just wish we could have seen that third coffin, kinda makes me angry.
    ohhhhhhh. well but still as long as oro's soul isn't inside kabuto he's not gonna make any kind of comeback. but who knows. i could be wrong.


    CLICK MY SECOND SIG...YOU KNOW YOU WANNA

  6. #26
    Senior Member stevensr123's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    england,liverpool
    Posts
    972
    I wonder who was in that third coffin anyways, it couldn’t of been the 4th hokage because his soul is trapped in the death god forever.


  7. #27
    Senior Member Afro Thunda's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Fairfield, CA
    Posts
    6,813
    All I can say about the third coffin deal is that Edo Tensei was gonna bypass the fact the 4th's soul was already sealed away. Of course, that's assuming that Oro was summoning the 4th.

  8. #28
    Senior Member lazybum's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    somewhere
    Posts
    1,554
    it would be funny if kabuto-oro were to do this jutsu n summon oro.......

  9. #29
    Senior Member Afro Thunda's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Fairfield, CA
    Posts
    6,813
    That would really make ppl hate Orochimaru more than they already do lol.

  10. #30
    ??????
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ??????
    Posts
    1,095
    yeah there are already too many ways orochimaru has come back to life, we dont need another one, lol.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •