Page 1 of 7 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 69

Thread: Fusion no jutsu

  1. #1

    Fusion no jutsu

    Water + Earth = Wood
    Water + Wind = Ice
    Water + Fire = Steam (maybe)
    Water + Lightning = ?
    Earth + Wind = Dust (maybe)
    Earth + Fire = Dirt (maybe)
    Earth + Lightning = ?
    Wind + Fire = Great Fire (LOL)
    Wind +Lightning = ?
    Fire + Lightning = ?

    need some of your opinion and imagination please, btw i cant figure out anything which fuse with lightning

  2. #2
    Toad Master Prodigy ronizzle50's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    New York State
    Posts
    339
    I put together a list for myself not to long ago but I figured that an element can't be mixed with its weakness. Like earth and lightning or lightning and wind. But to tell you the truth I think that Shikamaru's shadow jutsus are a combo of fire and earth. Oh yeah I think that combining fire and water would produce smoke, it just fits better.
    The next Generation of perverted ninjas is fully prepared to take their place. The line of the Toad Master will never fail as long as there is a will of fire. Rest In Peace Jiraiya-sama, this world and Tsunade were not good enough for you.

    I am as far beyond you fanboys as you are above the humans.


    Samurai Champloo & Raikiri too

  3. #3
    Google Ekess's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Trinidad And Tobago
    Posts
    386
    Quote Originally Posted by nebucadnezzar View Post
    Water + Earth = Wood
    Water + Wind = Ice
    Water + Fire = Steam (maybe)
    Water + Lightning = ?
    Earth + Wind = Dust (maybe)
    Earth + Fire = Dirt (maybe)
    Earth + Lightning = ?
    Wind + Fire = Great Fire (LOL)
    Wind +Lightning = ?
    Fire + Lightning = ?

    need some of your opinion and imagination please, btw i cant figure out anything which fuse with lightning
    Water + Wind = Mist
    Water + Fire = Mist
    Water + Lightning =Mist

    It Could be that you can create Mist By being able to control the any of the above if the user is able to find the right balance

    What yuh think?
    Conspiracy theory

    Finally Ekess has Come back to Mangashare
    Finally Ekess has Come back to Boredom Zone
    Finally Ekess has Come back to The Corupted wish game
    Finally Ekess has Come back Home.!

    Spoiler!

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    1,438
    Personally I think that:

    Wind + Earth = Sand (Gaara)
    Earth + Lightning = Magnetic fields (Sandaime Kazekage)
    Water + Lightning = Acid

    I haven't really made my mind up about the rest.

  5. #5
    Global Moderator Jinoh's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3,194
    earth+fire=Magma/lava, Water+earth=Mud

  6. #6
    World Soon 2 B conquerer Cloud King's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Israel the most encursed place for a christian..
    Posts
    53
    Quote Originally Posted by nebucadnezzar View Post
    Water + Earth = Wood
    Water + Wind = Ice
    Water + Fire = Steam (maybe)
    Water + Lightning = ?
    Earth + Wind = Dust (maybe)
    Earth + Fire = Dirt (maybe)
    Earth + Lightning = ?
    Wind + Fire = Great Fire (LOL)
    Wind +Lightning = ?
    Fire + Lightning = ?

    need some of your opinion and imagination please, btw i cant figure out anything which fuse with lightning
    Elemetns that weaken each other cannot be fused,wind+fire will form a stronger fire....Not a very big diffrence.
    conquer FTW!!!

  7. #7
    Sshheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee thsv's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    London, UK
    Posts
    3,284
    earth+fire would be more like metal (iron ore) or diamond (earth heated to extreme temperatures)
    it could be difficult but try combinding three elements?

    Elemetns that weaken each other cannot be fused
    chill! this is all just speculation
    Quote Originally Posted by Hand Banana View Post
    If Pow wrote the manga it would be accurate as fuck lol. I stand behind Pow(while humping his leg) on this one.
    Troll Tagged by Uzumaki_Tim

  8. #8
    Google Ekess's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Trinidad And Tobago
    Posts
    386
    [QUOTE=chill! this is all just speculation[/QUOTE]

    chill! this is all just speculation Yea WTF Dude Play along

    earth+fire would be more like metal (iron ore) or diamond (earth heated to extreme temperatures)

    Its all about control how much you put in it to create metal or diamond's
    Conspiracy theory

    Finally Ekess has Come back to Mangashare
    Finally Ekess has Come back to Boredom Zone
    Finally Ekess has Come back to The Corupted wish game
    Finally Ekess has Come back Home.!

    Spoiler!

  9. #9
    Senior Member Shock's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Honolulu, HI
    Posts
    4,027
    Water + Lightning = lol (so long to the ninja that tries to mix these two haha)

    I think the fusion of elemental chakra is only possible when they produce something, not so much when they just mix, ie. what would lightning and fire make? Ive never heard of electrically charged fire before (unless you wanna get all Sailor Moon and shit but if your gonna do that then just get the fuck out right now >:$) I also kinda think the ninja has to have in mind what he wants the fusion to be rather than just mix the two and see what happen, sorta like FMA where they take the components and recombined them to make something else with understanding of the material.

    I wanna think of Earth+wind = death/corrosion
    since earth + water = life, maybe earth + wind = death, corrosion, rust, something that just sucks the life out of you.
    A pie in the sky?

  10. #10
    you're too troublesome Shikamaru-sensei's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,938
    Quote Originally Posted by gin0va View Post
    earth+fire=Magma/lava, Water+earth=Mud
    I'm sensing a bit of rs combos here :o

Similar Threads

  1. Ichigo & Grimmjow fusion dance
    By shadowfoxes_21 in forum Graveyard
    Replies: 22
    Last Post: 04-20-2008, 04:10 AM
  2. WORST JUTSU! Who's got the worst jutsu?
    By K-oz in forum Naruto
    Replies: 33
    Last Post: 08-24-2007, 08:15 PM
  3. Soul and Jutsu of the 4th
    By ilovetowatchanime1 in forum Naruto
    Replies: 46
    Last Post: 08-23-2007, 06:47 AM
  4. New Perverted Jutsu
    By Bamn in forum Naruto
    Replies: 24
    Last Post: 08-04-2007, 11:45 AM
  5. Elemental jutsu
    By Skyline in forum Naruto
    Replies: 29
    Last Post: 07-29-2007, 03:10 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •