Page 10 of 16 FirstFirst ... 8 9 10 11 12 ... LastLast
Results 91 to 100 of 154
  1. #91
    Senior Member FenixMarco's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Valhalla
    Posts
    3,701
    Damn dotcom got me!

    Trolled by: 1 Uzamaki_Tim 4 Himaru Battousai 1 Rokudaime Seinen 1 wwwdotcom


    Quote Originally Posted by kiduka View Post
    You know I felt sad until you said your gonna troll the OPtards with it, shame on you Roku you hypocrite lol.
    Lol same here, that's why I didn't troll the Earth Quake idea. Reading his post I was like damn good idea I didn't do it then at the end this mutherfudder is the same !!

  2. #92
    Orange toad summoner Uzumaki_Tim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Aus
    Posts
    944
    Well I knew this day must come sooner or later...

    Trolled by FM that bastard!!!

    Didn't reLise we had started trolling the intro thread yet ^^
    ----------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by FenixMarco View Post
    Hey scotty can you make a thread of How much milk Brooke drinks?
    My DoTA hero... Vote for it please!
    www.playdota.com/forums/threads/820/Dak'sar

  3. #93
    Veteran Member Himura Battousai's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Im trapped in Kakashis Kamui jutsu with Deidaras arm
    Posts
    1,481
    Whats gonna happen with this game now? Have we stopped or are there new rules or something?

  4. #94
    Orange toad summoner Uzumaki_Tim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Aus
    Posts
    944
    Nah there isn't any new rules. We were just giving some of Em a break to be nice. But now that everyone think we have stopped it should be easy to get heaps of peeps
    ----------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by FenixMarco View Post
    Hey scotty can you make a thread of How much milk Brooke drinks?
    My DoTA hero... Vote for it please!
    www.playdota.com/forums/threads/820/Dak'sar

  5. #95
    Senior Member kiduka's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    UK
    Posts
    2,567
    What about Paul Bee's thread, didn't he complain to the mods or something? ...Oh and I hope you don't mind Uzumaki Tim but I called you out as the main culprit on that thread lol

  6. #96
    Queen of the Boredom Zone Arhazivory's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    JAC Street - Gintama FC; Boredom Plains
    Posts
    5,667
    For now it stays. I'm monitoring the thread and level of complaints. Don't overdo it or the plug gets pulled. So back on topic folks.
    ^Birthday Sig & Ava from Mikessc88 <3 v Birthday Sig from Imotochan <3
    Lords of the Boredom Zone: Arhazivory Redsquirrel and Crossx21

  7. #97
    The Heropon! Sirxxx's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Hammerspace
    Posts
    861
    SIGH! Dammit, Jaiden! Got again :'-(

    [for the record, this trap was actually just well-placed, and not some sort of thread about an inappropriate topic or new chapter release link or something. Got my curious-George ass >:-(]
    Last edited by Sirxxx; 03-16-2011 at 05:22 PM.

  8. #98
    Senior Member FenixMarco's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Valhalla
    Posts
    3,701
    F*ck you Himaru! Damn it! Had me good, I was like "Really??! When else in the manga Natsu done that?!!"

    Trolled by: 1 Uzamaki_Tim 5 Himaru Battousai 1 Rokudaime Seinen 2 wwwdotcom

    Edit: dotcom got me >< again.
    Last edited by FenixMarco; 03-17-2011 at 06:30 AM.

  9. #99
    Orange toad summoner Uzumaki_Tim's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Aus
    Posts
    944
    Shit damn you Himu!!! Shoulda known I couldn't resist Lucy getting the porno eyes
    ----------------------------------------------------
    Quote Originally Posted by FenixMarco View Post
    Hey scotty can you make a thread of How much milk Brooke drinks?
    My DoTA hero... Vote for it please!
    www.playdota.com/forums/threads/820/Dak'sar

  10. #100
    The Emperor of Everything dct21's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Posts
    2,304
    ^ got me with the same thing, im like where?

    Himura Battousai you son of a troll

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •