Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 11 to 20 of 30
  1. #11
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    272
    uff, oda is the only one who takes so many breaks among the great three. this makes me really sad, even so it's true that better with breaks than nothing at all.

  2. #12
    [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] guy's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    in your hearts
    Posts
    2,658
    Quote Originally Posted by zidane21ps View Post
    Found it, a photo of Oda, his wife, kid and the japanese voice actors:

    Spoiler!


    Legend:
    Top: Brook, Sanji, Oda, Chiaki Inaba (Oda's wife) and Oda's daughter (couple months old), Franky
    Middle: Chopper, Nami, Zoro
    Bottom: Usopp, Luffy, Robin
    what?! luffy is played by an old lady

    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.

  3. #13
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Location
    Posts
    1,178
    Was annoyed but gotta say the photo cheered me up, thanks zidane. Chopper and Oda's wife = fap material, Luffy = win.

  4. #14
    shiro merciless's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,939
    omgh i didnt seee this til now! IM REFRESHING FREAKING MANGASHARE FOR 2 hours waiting for spoilr!!!!!!

  5. #15
    Global Moderator Jaiden's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Florida
    Posts
    4,836
    Ahhh tis blows just when the story was getting good. Oh well we all gottat take breaks sometimes.

    Quote Originally Posted by zidane21ps View Post
    Found it, a photo of Oda, his wife, kid and the japanese voice actors:

    Spoiler!


    Legend:
    Top: Brook, Sanji, Oda, Chiaki Inaba (Oda's wife) and Oda's daughter (couple months old), Franky
    Middle: Chopper, Nami, Zoro
    Bottom: Usopp, Luffy, Robin

    Dunno exactly whether the kid in the front is Oda's first child or not. There are contradicting sources, and it's not like he's making his personal life too public... whatever. :/

    Oh and, Chopper is sexy.
    Yeah the one who does Chopper's voice is sexy! The one who does Robins voice is kind of cute too except for the smile.

    Manga reading list: Bleach, Naruto, Katekyo Hitman Reborn, One Piece, Code Breaker, Gamaran, Kuroko No Basket, Fairy Tail, The World God Only Knows, Kimi No Iru Machi, Good Ending, Medaka Box, Nisekoi, D.Gray-Man, Ao No Exorcist, Freezing, Magi - Labyrinth of Magic, Soul Eater, Rosario Vampire Season II, Iris Zero, Ubell Blatt, Bloody Cross, Sun-Ken Rock, and Infinite Stratos,

  6. #16
    Weirdest Fangirl Ever streetbum's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    332
    Quote Originally Posted by zidane21ps View Post
    Found it, a photo of Oda, his wife, kid and the japanese voice actors:

    Spoiler!


    Legend:
    Top: Brook, Sanji, Oda, Chiaki Inaba (Oda's wife) and Oda's daughter (couple months old), Franky
    Middle: Chopper, Nami, Zoro
    Bottom: Usopp, Luffy, Robin

    Dunno exactly whether the kid in the front is Oda's first child or not. There are contradicting sources, and it's not like he's making his personal life too public... whatever. :/

    Oh and, Chopper is sexy.
    I....is Franky/Mr. 2 that old lady? DA PHUCK?!

  7. #17
    the king of turtles lazytortoise's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    the ocean!
    Posts
    113
    Quote Originally Posted by streetbum View Post
    I....is Franky/Mr. 2 that old lady? DA PHUCK?!
    lol i know!!! for me, i always thought franky's voice actor was a guy.... and luffy?!!! well i expected a girl to voice luffy, but i didn't expect it to be a senior citizen!! lol

  8. #18
    New Glasses Masgrande's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    On an island
    Posts
    572
    Quote Originally Posted by streetbum View Post
    I....is Franky/Mr. 2 that old lady? DA PHUCK?!
    Are you sure is not just some old guy with long hair.
    Oh yeah, nooooooooo<my feelings for the missing chapter.

    ''Brother running with a torch and not a damn thing you can do about it!''

  9. #19
    Couldn't be fucked Archiel's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Melbourne, Victoria, Australia, Australia
    Posts
    3,136
    zid you bring the worst new...stop it or I'm gonna have to hunt you down..

    cant be angry at Oda and his hot wife...

    Spoiler!


    Why don't more people read these mangas?

  10. #20
    former mod
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1,074
    I'm german, it's my destiny to be the harbinger of bad news. ^_^

    Also, Franky's voice actor is a dude. A crazy old dude.
    Only Luffy and Chopper are being voiced by females, else the genders fit...

    See this pic (shows why Franky irl is crazy too x_x):

    Spoiler!


    Quote Originally Posted by guy View Post
    what?! luffy is played by an old lady
    Lol, fortunately not exactly played... but yeah, haha.
    Last edited by zidane21ps; 09-09-2009 at 09:04 AM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •