Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 19
  1. #1
    Henshin-a-go-go, baby! Mr.E's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    601

    Lightbulb Xbox 360 achievements forum game!

    Ok, so judging from the large amount of people that posted in the 360 tournament thread, I think I can safely assume there are many 360 users in this forum.
    So I got thinking, is there anyone in these forums that is as big an achievement whore as me? I have my gamertag in my sig, so I'm going to make a little game, and it goes as follows:
    1st you put your gamertag
    2nd you put your current gamerscore
    3rd you put the achievement that you found most difficult to get
    4th you put your favorite achievement (for whatever reason)

    Pretty simple, but I think it's going to be interesting!
    To start off the game and give an example, I will go first =]

    Gamertag: Cerebaton
    Gamerscore: 37,439
    Hardest: For the Motherland (CoD: WaW, Completed 'Heart of the Reich' on Veteran difficulty.)
    Favorite: Mile High Club (CoD4, Sky dive to safety on Veteran difficulty)

    Let the game begin!!

  2. #2
    Perverted member Aragor's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Germany
    Posts
    1,454
    Gamertag: Falke 7
    Gamerscore: 34900 out of 44000
    Hardest achievement: Cod 4 last mission
    Favorite: I don't know

    Ahh yeah

  3. #3
    Tomfoolery [CiTo]'s Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,415
    I think Aragor is the biggest Gamerscore whore lol

    GamerTag: Cito1109
    Gamerscore: 25830
    Hardest Achievement: Seriously...(Gears of War 1)
    Favorite Achievement: Seriously... because is so freakin' hard to get but once you get it you're the man!

    On a side note, I just completed Batman AA today 1K gamerscore.
    LeggoMyWebbo

  4. #4
    Henshin-a-go-go, baby! Mr.E's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    601
    Hahaa, I look forward to a heated Gamerscore Whore-off =P
    Tbh, you've finished a lot more of your games 100% than me, think I'm on about 37,439/89,000 haha =[
    Is that new Batman game any good CiTo? I keep forgetting to get the demo...

  5. #5
    Tomfoolery [CiTo]'s Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,415
    Its great, if you haven't gotten it, and you have the funds available, you should. BTW I'm 25830/46,480.
    LeggoMyWebbo

  6. #6
    Henshin-a-go-go, baby! Mr.E's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    601
    hmm, i'll definately take a look at that.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Location
    Posts
    1,178
    Lol, a thread blatantly geared towards e-peenery, I like it regardless:

    Gamertag: xXD3THKLOKXx
    Gamerscore: 43900 out of 44000
    Hardest achievement: None
    Favorite: All

  8. #8
    Tomfoolery [CiTo]'s Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,415
    Quote Originally Posted by xXD3THKLOKXx View Post
    Lol, a thread blatantly geared towards e-peenery, I like it regardless:

    Gamertag: xXD3THKLOKXx
    Gamerscore: 43900 out of 44000
    Hardest achievement: None
    Favorite: All

    WTF! lol.
    LeggoMyWebbo

  9. #9
    Real Nigga Sir Chaos's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    New York, New York
    Posts
    1,217
    Wow I suck lol.

    Gamertag: CJWasHere
    Gamerscore: 8540 (something like that)
    Hardest Achievement: Two For One/Annex Now With Execution Rules
    Favorite: Annex Now With Execution Rules/Save This Film

    Side Note: 1525 out of 1575 in halo (campaign achievements)
    Side Note 2: I watched CiTo dominate batman in about 2 days >_>

  10. #10
    Tomfoolery [CiTo]'s Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    1,415
    Quote Originally Posted by Sir Chaos View Post
    Side Note 2: I watched CiTo dominate batman in about 2 days >_>


    You don't suck, its just that Halo doesn't have 40k worth of achievements if it did you'd have em lol.
    LeggoMyWebbo

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •