Search:

Type: Posts; User: Rykimaruh

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Poll: Who? I don't know which soul he summoned...or...

    Who? I don't know which soul he summoned...or can't tell which one he summoned
  2. Replies
    4
    Views
    1,022

    Poll: Inb4 Silver is Gray's father! OMG!!! This is too...

    Inb4 Silver is Gray's father! OMG!!! This is too good!
  3. Poll: It's funny how Tartaros seem to be weak as...

    It's funny how Tartaros seem to be weak as hell...they just have many lives...you know like when playing online games, noobs die a lot, but they still have infinte amount of respawns lol.

    Anyway,...
  4. Replies
    22
    Views
    3,574

    Highly doubt Luffy can pull a "crazy badshit" on...

    Highly doubt Luffy can pull a "crazy badshit" on Doflamingo. He(Dofla) seems to know very well who he is going up against. Also his (Luffy's) journey to become pirate king is long ways considering...
  5. Replies
    22
    Views
    3,574

    I doubt there will be any face smashing...

    I doubt there will be any face smashing considering that Doflamingo is one of the best Warlords around and having close direct connections to the World Government, I bet he's holding back. As for...
  6. Replies
    22
    Views
    3,574

    Considering that Law disbanded the alliance and...

    Considering that Law disbanded the alliance and he stated it was only for this operation. Could this mean he will fall under the Ace formula? Flashback time which we know where that leads to now =/
  7. Poll: Flare joining Fairy Tail guild. I've been calling...

    Flare joining Fairy Tail guild. I've been calling it ever since she first appeared in the tourney. I'm sure she will eventually.
  8. Poll: Hell yeah Flare-san! I wanted her to join FT, but...

    Hell yeah Flare-san! I wanted her to join FT, but either way seeing her again makes me happy!

    I hope Minerva gets a good ass whooping...she might end up like Hades...dead. She doesn't seem to be...
  9. Fairy Tail 341~343 Discussion / 344 Predictions

    Chapter 341: http://readms.com/read/fairy_tail/341/1982/1

    Chapter 342: http://readms.com/read/fairy_tail/342/1983/1

    Chapter 343: http://readms.com/read/fairy_tail/343/1984/1


    So we just go...
  10. Poll: HOly crap! I did NOT expect three chapters....

    HOly crap! I did NOT expect three chapters. Second Ultear got old as hell! Third...finally we Zeref! Hich means the Father of all dragons is around the corner too! Hahahah!
  11. Replies
    11
    Views
    3,584

    Acnologia is going to break them, I'm sure. ...

    Acnologia is going to break them, I'm sure.

    Question is where is Zeref? We haven't seen hims since the "time skip".
  12. Replies
    18
    Views
    5,503

    Am I the only one pissed at the whole one minute...

    Am I the only one pissed at the whole one minute shenanigan? Gray's death could had been great for some dramatic narrative, but nope...I know it's Mashima, but still it could been better.

    The...
  13. Replies
    18
    Views
    5,503

    FairyTail 335 Discussion / 336 Predictions

    Link: http://mangastream.com/read/fairy_tail/62106611/1

    Wow...I'm gonna call bs on that. One minute to turn the tables in a war against the dragons? Also, characters should stay dead, otherwise it...
  14. Replies
    19
    Views
    5,342

    Headshot or not, he still got shot through the...

    Headshot or not, he still got shot through the heart and everywhere else in the body to make sure he was dead...there is NO way in hell that Gray should live...as much of an a-hole this sounds like...
  15. Replies
    19
    Views
    5,342

    His death shall be the catalyst to prevail over...

    His death shall be the catalyst to prevail over the dragon invasion!
  16. Replies
    19
    Views
    5,342

    Wow...Mashima went all out on killing Gray. A...

    Wow...Mashima went all out on killing Gray. A headshot? daaaaamn

    Anyway, like already mentioned, Ult will either exchange her life or heal him back...but not in the next chapter. We'll get to see...
  17. Poll: Yeah, but Mashima could expand on that. Not just...

    Yeah, but Mashima could expand on that. Not just on Natsus's parents, but on Wendy's and Gajeel's too. I'm guessing they had to give up their sons and daughters for the greater cause of humanity.
  18. Poll: There's something that bothered me and it was...

    There's something that bothered me and it was mentioned in this chapter. Natsu calls Igneel his father...but honestly I know he isn't...he wasn't born from a dragon egg that's for sure. So the...
  19. Poll: HOOOLY MOTHER OF DRAGONS!!!!!! This is...

    HOOOLY MOTHER OF DRAGONS!!!!!!

    This is getting good!
  20. Replies
    5
    Views
    1,742

    Anyone notice Mothergrea = Mothership? LOL

    Anyone notice Mothergrea = Mothership? LOL
  21. Replies
    5
    Views
    1,742

    Hey man, Zilconis is the best! That dragon for...

    Hey man, Zilconis is the best! That dragon for all we know could be playing with his food, but his power goes farther than that.
  22. Hooooolyyyyyy heeeell! 7 dragons and they can't...

    Hooooolyyyyyy heeeell! 7 dragons and they can't do anything! I can't impinge if all 10,000 went through...insta death for humans! Also, I'm starting to think that evil Rogue is just someone else ...
  23. Fairy Tail 327 Discussion / 328 Predictions

    http://mangastream.com/read/fairy_tail/81649743/1

    Enjoy!

    Well, now everything is starting to make sense. This could connect to the mysterious disappearance of Igneel, Metalicana and Grandine...
  24. Replies
    37
    Views
    6,268

    Poll: He has to be one of the new admirals. Hasn't...

    He has to be one of the new admirals. Hasn't anyone noticed his face looks too real in the OP universe....just like all the other admirals...
  25. Poll: I'm really getting tired of the sporadic hiatus...

    I'm really getting tired of the sporadic hiatus Kubo is taking...it hasn't been that long since his last one...damn it Kubo get to it!

    Great chapter though, tying some loose ends and creating new...
Results 1 to 25 of 87
Page 1 of 4 1 2 3 4