Search:

Type: Posts; User: REDXIII

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    7,977
    Views
    245,757

    R. Kelly - When a womans fed up

    R. Kelly - When a womans fed up
  2. Replies
    44
    Views
    7,437

    Poll: hmm...cool cliffhanger turned to a chap of...

    hmm...cool cliffhanger turned to a chap of fear...
    and then also killin off (maybe) byakuya -.-
  3. Replies
    131
    Views
    18,691

    same thing i wanted to ask,maybe he lacks sleep...

    same thing i wanted to ask,maybe he lacks sleep so his eyes turned red
    koon still with his genius tactics
  4. Replies
    367
    Views
    39,589

    i think so too,but maybe it could also be the...

    i think so too,but maybe it could also be the inside man
  5. Replies
    244
    Views
    65,602

    i wondered why he got hit so often,thought it...

    i wondered why he got hit so often,thought it kinda sucked but the explanation got me satisfied
  6. Replies
    131
    Views
    18,691

    its an amazing read,started this morning and got...

    its an amazing read,started this morning and got stuck til the last chap. :D
    is there sth like a databook ? to get to know the chars better?
  7. Replies
    7,977
    Views
    245,757

    B.o.B - Ray Bands

    B.o.B - Ray Bands
  8. Replies
    610
    Views
    61,014

    i hope he finishes this manga,cuz even if the ant...

    i hope he finishes this manga,cuz even if the ant arc isnt that good,i think everything before that was awesome and i would like to see an ending no matter how bad it gets... we also could be lucky...
  9. Replies
    32
    Views
    9,242

    the last chap was so awesome,atm this is one of...

    the last chap was so awesome,atm this is one of my top 5 reads
    we need to animate more ppl to read it :P
  10. Thread: Sun-ken Rock

    by REDXIII
    Replies
    72
    Views
    12,395

    Level 53 ;) ...

    Level 53 ;)
    http://www.sunkenrock.com/reader/SKR_vol09/Pages/SKR_lvl_53.html
  11. Poll: i truly hope so,would be disappointed if not

    i truly hope so,would be disappointed if not
  12. Poll: liked the cover was a funny chap. ussops robin...

    liked the cover
    was a funny chap.
    ussops robin expression was priceless,also brooke scaring the shit out of the mermen and choppers cuz we`re humans was funny xD

    with jinbei as his opponent...
  13. Replies
    7,977
    Views
    245,757

    Lil Wayne feat. Eminem - Drop the world

    Lil Wayne feat. Eminem - Drop the world
  14. Replies
    244
    Views
    65,602

    exactly my thoughts

    exactly my thoughts
  15. Replies
    367
    Views
    39,589

    gama still isnt what i wanted him to be,id say...

    gama still isnt what i wanted him to be,id say teh iori who stormed the castle would ve finished it faster
    and i dont think the genius will fight at all,at least not now


    ^^^^its all jaidens...
  16. Replies
    262
    Views
    28,041

    Now im satisfied :D

    Now im satisfied :D
  17. Replies
    244
    Views
    65,602

    this kind of cliffhangers i hate most... cant...

    this kind of cliffhangers i hate most... cant wait to see him beat the shit of changoo,he could make some more teeths go missing



    it sure will have side effects,at least i think so,just waitin...
  18. Replies
    22
    Views
    2,856

    i didnt find it lame,though it was kinda...

    i didnt find it lame,though it was kinda expectable she would win in such a way....
    im lookin forward to gildartz fight,fried and bixlow should be cool too,but i expect an amazing fight from...
  19. Replies
    262
    Views
    28,041

    now i dont think it will be a one hit K.O...

    now i dont think it will be a one hit K.O anymore...it will be an amazing combo which will bring him the K.O
  20. Replies
    1,067
    Views
    94,480

    everytime i read a new claymore chap. i have to...

    everytime i read a new claymore chap. i have to go at least 1-2 chaps. back to know what is going on,cuz it takes so long to come out,that kinda pisses me off... but it was an awesome chap.
  21. Poll: Katekyo Hitman Reborn 339 Discussion/340 Predictions

    its out,nice chap. btw=)

    http://mangastream.com/read/katekyo_hitman_reborn/10740712/1
  22. Poll: Franky and Luffy r the best xD and im still...

    Franky and Luffy r the best xD
    and im still going with it that the tenryuubito r behind the assassination
    also im glad the FB is over though it was full of infos it was not so interesting,but it...
  23. Replies
    32
    Views
    9,242

    well i read it to the last chapter now and i...

    well i read it to the last chapter now and i think its awesome,a rlly nice cliffhanger for the next chap.=)
  24. Replies
    367
    Views
    39,589

    i think gama will lay him down next chap with two...

    i think gama will lay him down next chap with two or three moves and then he goes on,it would be a waste to let gama show more in his first battle
  25. Replies
    262
    Views
    28,041

    if he he will get knocked out by that punch i...

    if he he will get knocked out by that punch i will be pissed off,i hope for him to at least stand up at 9 .... if he falls that is
Results 1 to 25 of 44
Page 1 of 2 1 2