Featured Series: The World God Only Knows by Wakaki Tamiki | We have 178 Chapters and 0 Raws

The World God Only Knows 5 by Noizy Scanlations (English)

Welcome Guest, Please log in or register.
Release Notes: tHelloo..... chapter 5 is released earlier than it was announced by Kenji_37.... Well, it's already scanlated, so there's no need to hold the chapter until Sunday...

THE WORLD GOD ONLY KNOWS FLAG 5:
The Party Should Just Be Left Like Tha

Thanks to Magicbulletgirl for the raw, yami_no_tenshi1563 for translating, and our awesome NS staff XD

Download Options

Choose one of the mirrors below to download The World God Only Knows 5.

Comments

You must log in to post a comment on this release.

hirako
hirako on June 5th, 2008 at 1:36:30 PM UTC thx for the real chp 5 scan :D
Dupey
Dupey on June 5th, 2008 at 3:01:26 PM UTC Keep up the good work lol...
Yumcha
Yumcha on June 5th, 2008 at 5:00:05 PM UTC Hurray for another chapter. Thanks alot guys!!
Dexil
Dexil on June 5th, 2008 at 8:35:59 PM UTC LOLz last week i saw it only on the mainpage and went searching for chapter 4, well thanx for 5 now :D
nirleka
nirleka on June 6th, 2008 at 12:08:54 AM UTC Wow! Finally The real chapter 5... :-D
Thx guy...

Btw, is anyone know the japanese title of this series??
Or, what the anime title (if there any)?
Elajtz00r
Elajtz00r on June 6th, 2008 at 12:22:40 AM UTC thanks :) :)
takadanama
takadanama on June 6th, 2008 at 12:56:18 AM UTC It's been our pleasure guys...

@nirleka: the Japanese title is Kami nomi zo shiru sekai
nirleka
nirleka on June 6th, 2008 at 8:00:30 AM UTC @takadama
Thx Guy...

oh yeah, I search on wikipedia and got a title :
The World That Only God Knows (Kami no Mizo Shiru Sekai)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_World_That_Only_God_Knows

That why its hard to searc it on wiki...
Just a lil' bit diffrent :-D
rarin
rarin on June 6th, 2008 at 9:49:14 AM UTC Am I the only one who gets this confused with the DS game the world ends with you? XD haha anyway loving this new series thanks for your hard work!