Featured Series: Naruto by Masashi Kishimoto | We have 328 Chapters and 35 Raws

Naruto 430 by Tek43 (Indonesian)

Welcome Guest, Please log in or register.
Release Notes: yes release juga...
susah banget nih yang berwarnanya... ampe sejam tuh....
yawdah enjoy!!!

don't mirror it!!
____________________________________

for english version
http://kawand.com/index.php?topic=383.0


visit my manga blog
www.sarvorva.blogspot.com

Download Options

Choose one of the mirrors below to download Naruto 430.

Comments

You must log in to post a comment on this release.

Kaskuser
Kaskuser on December 31st, 2008 at 11:02:23 AM UTC gue g pduli itu hasil scanlate siapa bajak ato apalah itu kan tradisi bngsa
pokok e gue bisa baca naruto
so thanx
Sarvorva
Sarvorva on December 31st, 2008 at 12:06:25 PM UTC woy maap yah mending gw gak jadi scanlator dari pada gw bajak hasil orang!! dari levelnya aja dah beda..
coba aja lu bandingin sama sleepyfans!!
dari awal scan gw ancur ampe bagus gini gak pernah pake scan orang n cuman diganti teks...
gw sendiri yang buat gini...
http://kawand.com/index.php?topic=50.0
okadhia
okadhia on January 1st, 2009 at 10:49:52 AM UTC Thanks bro....

Lebih baik ketimbang yang lain....

Good job...
chen9
chen9 on January 12th, 2009 at 4:29:56 PM UTC MANTAPPP BOS Sarvora

keep good work and enjot it

thank you